8 April 2oo8

Igår kväll var man då ute och tog en LÅÅÅÅNGpromenad med Åsa och lisa :D Det var najs. Hade mkt att prata om så var ute och gick en hel timme :P Inte illa ;)

Är precis hemkommen ifrån Expo, ajjemän. Det gick la bra, Hade en klippkund och sedan gjorde jag en uppsättning. Men det bästa idag var ju helt klart maten ;) Nämligen Wraps. :D Kan det bli bättre? Insåg att jag inte ville ha någon äckelpäckel Pizzafisk med potatis så jag bestämde mig för att gå till Stigs och köpa med mig Wraps istället. Lika gott som vanligt :D Men en sak saknades. Jo Lisa så klart :O Du är ju standarden liksom ;P haha

nu blir det till att vila upp sig en stund inför träningen. Hade verkligen behövt räkna lite matte. men det får vi ta efteråt för jag är helt slut och orkar verkligen inte räkna. Som vanligt vill säga =/.

Saknar min Älskling med =( Kanske kan leka imon lr något? :)
Puss på dig <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

den första helgen jag är hemma dåååååååååå blir det wraps, asså jag längtar.

2008-04-08 @ 21:26:43
Postat av: Tiinaa

en timme ? BARA ?! HAHAHA , det va duktigt :)

2008-04-09 @ 08:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0