Match ikväll!

Idag laddar jag med en fullspäckad dag på salongen. Skoj! Mår mycket bättre när jag vet att det kommer in pengar på salongens konto :)

Stora lastbilar och grejer är utanför salongen just nu och skottar bort all snö som kom i onsdags. Så ska vänta till dem är klara innan jag går på lunch. Vill inte bli mosad av ett sånt stort däck. Mwoaaaa!

Slutar lite tidigare idag eftersom att vi ska iväg till Lagan och spela match ikväll :) Skönt att ha det en fredag så man sedan kan vara ledig hela helgen. Ska dock till Ullared imorgon, träffa ullaredsmorgan :) eller inte ! :P

Nu är de klara! Nu sticker jag!
btw, så var polisen i samhället idag. Hade blivit stoppad om jag hade kört vanliga vägen till jobbet. Idag gjorde jag inte det så dem missade mig :( haha. Jag som alltid lyckas stoppas av dem :)


Tjoohoo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0