Update.

Har visst inte hunnit med något inlägg sen i söndags. Men här kommer det. Är på salongen just nu, har inte kund förrän i eftermiddag så sitter och gör lite andra saker, dammsugit, städat lite, bokfört och lite annat smått och gott.

Matchen i söndags måste jag ju berätta om. Vi vann med 10-0. Utklassning på hög nivå. Matchens kapten var jag och lyckades även pricka in hela Två mål. Skönt att få visa vad man går för :) Så nu är det match på fredag kväll igen, då borta mot Lagan. Även denna match är det jag som bär kaptensbindeln. :)

Har nog inte mycket mer att berätta än att jag fattar inte hur mycket mer snö det ska komma? ;O


Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att du gillade det håret! Jag tänkte beställa idag och testa :)

2010-02-03 @ 11:37:33
URL: http://gustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0