Grattis Mamma!

Idag är det äntligen fredag, igen. Det går fort mellan helgerna men ändå känns det som en evighet. Skönt när det är fredag i alla fall. Steg upp tidigt i morse för att gratta mamma på sängen. Ge paket, frukost på sängen och fina blommor så klart.

Är hemma på lunch just nu ifrån salongen. Julia och Jesper är hemma och har studiedag idag. Skönt för dem! Själv jobbar jag en stund till. Hade två klipp och en färg i förmiddags och i eftermiddag har jag ett löshår och färg. Skönt när pengarna trillar in. Har stora räkningar nu framöver. Men det ska nog gå bra ser det ut som. Ska ju också betala gesällen och sminkkursen inom en snar framtid men även det ser ut att ordna upp sig.

Ikväll blir en lugn kväll. Fira mamma med god mat och tårta. Let's dance!

Jag måste säga att jag är sjuuuuukt peppad inför imorgon. Längesen jag var så taggad. Parken, Here we come! Kommer bli en grymt kul kväll känner jag på mig. om inte så gör vi den kul. :)

Mamma, du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0