Träning, Check!

Då har man klarat av veckans första träning. Har blivit så otroligt duktig på att träna nu i veckorna. Har blivit minst fyra pass i veckan! Brabra! Just nu längtar jag efter lite löpträning. Sen när har JAG längtat efter löpning? haha Har nog aldrig hänt i hela mitt liv. Vi får la se om jag är lika sugen när jag väl ska ut ;)

Jobb idag. Jobb imorgon och jobb hela veckan. Arbetslivet tar kål på mig! Helst av allt hade jag velat ligga i en soffa och glo tv hela dagarna känns det som just nu. Trött jämt och ständigt. Orkar inte ens hålla mig vaken när jag är hos älsklingen. Tråkigt sällskap jag vet.

Nu ska jag ta ett glas fruktsoppa innan det blir sängen.
God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0