Vanlig, alldeles vanlig tisdag.

den börjar som den brukar. Stiger upp när pappa klampar i golvet på morgonen. Då är det dags att gå upp, klä på sig de kalla arbetsbyxorna, hecotshirten och en tjocktröja. Upp med håret i en tofs. Tunga steg upp för trappan innan man kommer ut i köket där pappa har plockat fram frukost, oftast i alla fall. Det värsta av allt är att man måste prata, eller åtminstone svara på frågorna de ställer klockan kvart över sex en tisdagsmorgon. Usch då.

Jobbet går i alla fall lite lättare när man möts av två lika trötta girls på jobbet. Man kan bara dra ett smile så har man sagt hej, behöver inte vara några ord. men det dröjer inte länge förrän det tjattras för fullt. Det är då vi blivit för trötta för att fokusera på vad vi egentligen ska göra. haha.

Är nu hemkommen i alla fall och fick i hop en hyfsad slant tillslut ändå. Det var löning igår men jag längtar redan till nästa.

Just nu hade jag kunnat gå och gräva ner mig. Jag är TRÖTTTTT!



HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: åsa

I love it!!!! har slitit runt på skidor 9 km nu! Va glad att du slipper 06.15 imorgon! dock kommer jag sakna dig!

ps. lisa pluggar på bad romance nu... hallelujah!

2010-01-26 @ 19:39:23
URL: http://asalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0